July 19, 2011

Catrice - Houston's Favorite (Out of Space LE)

Halli hallo,

wie geht es euch heute?

Nachdem ich euch bereits Moonlight Express gezeigt haben, präsentiere ich euch heute einen weiteren Lack der Out of Space LE von Catrice - Houston's Favorite. 
(Beam me up Scotty werde ich euch bald vorstellen.)


Die Farbe ist ein wunderschönes dunkles Türkis Metallic. Auftragen läßt sich es sich wunderbar.
Auch diese Farbe sieht aus wie aus dem Weltall. Ich finde Catrice hat hat echt sauber Arbeit geleistet bei dieser LE :)


Was meint ihr? Gefällt euch der Lack?

_____


Hello everybody,

After I already showed you Moonlight Express, I am showing you another polish of the Out of Space LE of Catrice - Houston's Favorite.
(I will show you Beam me up Scotty soon.)


The color is a beautiful dark turquoise metallic. It is as well easy to put on.
I think this color is as well truly "Out of Space". Catrice did a great job with this LE.

What do you think? Do you like that color?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...