July 28, 2011

Essence lipstick - Back to the 50's (50's Girls Reloaded LE)

Halli hallo,

Nachdem ich euch I am sailing schon gezeigt habe, möchte ich euch natürlich den zweiten Lippenstift aus der 50's Girls Reloaded LE von Essence nicht vorenthalten.


Back to the 50's ist ein wunderschöner satter Lippenstift in Pin-Up Rot!
Er fühlt sich sehr angenehm auf den Lippen an und riecht gut.

Ich kann den Hype um die Lippenstifte der 50's Girls Reloaded LE total nachvollziehen.

Ich habe mir von beiden einen Back-Up zugelegt.
(Habe heute wieder eine neue Drogerie entdeckt, die erst jetzt die 50's Girls Reloaded LE im Sortiment haben.)


Ich kann mich nicht entscheiden, ob ich I am sailing oder Back to the 50's besser finde. Welches ist euer Liebling?

_____


Hello everybody,

After I showed you I am sailing, I want to show you the 2nd lipstick of the 50's Girls Reloaded LE from Essence.

Back to the 50's is a beautiful pin-up red.
The lipstick feels really nice on the lips and smells good as well.


I can totally understand the hype for the 50's Girls Reloaded lipsticks. I got me a back-up for both. :)


(I just discovered a drugstore, that just started to sell the 50's Girls Reloaded LE.)

I cannot decide which of both I prefer? What about you, do you prefer I am sailing or Back to the 50's?

Lippen ohne Lippenstift/ lips without lipstick

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...