July 30, 2011

Essie - Licorice



Halli hallo,

ich hoffe es geht euch gut und ihr verbringt einen schönen Samstag.
Bei mir ist gerade Sonnenschein, hoffe der Sommer ist endlich wieder zurück.


Ich möchte euch heute von Essie Licorice zeigen.
Licorice ist ein wunderschöner schwarzer Lack. Ich liebe Essie Nagellacke. Ich mag den Pinsel von Essie sehr gerne und auch die Größe des Deckels liegt gut in der Hand.



Licorice ist vom Auftragen und der Trockenzeit wie jeder Essie Lack. Zwei Schichten sind vollkommen ausreichend und deckend. Das Finish ist auch wunderbar glänzend.

Obwohl Schwarz generell keine bürotaugliche Farbe ist, überlege ich mir bei Licorice auf jeden Fall ob ich eine Ausnahme mache.



Licorice ist Bestandteil des Standardsortiments von Essie.

Findet Ihr, dass schwarze Lacke alltagstauglich sind?

_____


Hello everybody,

I hope you are having a a great saturday.

Today I would like to show you Licorice by Essie.
Licorice is a beautiful black nail polish. I love Essie polishes, the brush is just perfect and the lid is the perfect size to hold.



Licorice is as every other Essie polish, very nice to apply and short drying time. Two coats are enough to get an even color. I really like finish of Licorice, the light reflects really nice.

Even though black is not a color you could normaly use to work, I am really debating with myselfe if I should try it out and make an exception.



Licorice is part of Essies standard range.

What do you think, is black a color you can wear at work?

3 comments:

  1. Lovely!
    mmm...in fact, I don't wear black polishes very often...but I do really like how it looks on you. I think it depends on the people...black you classy and great on some people but a bit too gothic on others...it depends on your nails shapes and lenght, I guess...

    I've left an award for you on my blog at:
    http://nailderellanails.blogspot.com/2011/07/amazing-awards.html

    ReplyDelete
  2. @Nailderella
    Thank you for your comment and of course thank you for the reward! It is my first one :)
    have a great sunday.

    ReplyDelete
  3. Ich habe ihn mir heute gekauft und denke mir "wieso nicht zur arbeit tragen?" :) die farbe ist sowieso in mode und als modebewusste frau kann man das gut kombiniert tragen ;)

    lg. erandhi

    http://everywalkingmomentinlife.blogspot.de/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...