July 8, 2011

Essie - Smokin' hot

Hallo zusammen,

mein erster Eintrag ist ganz im Sinne meines Lieblingsnagelackes.

Smokin‘ hot

 
ohne Blitz sieht smokin' hot grau / schlamm farbig aus
without flash smokin' hot looks muddy / grey 



Smokin' hot stammt aus der Essie Winter Kollektion 2010…und ist zum dahin schmelzen schön.

Die Farbe ist schwer zu beschreiben. Auf dem ersten Blick wirkt es dunkel grau, aber dann mischt sich lila mit ins Farbbild. Ich habe einige Blogs gesehen, die Smokin‘ hot mit Paradoxal von Chanel (review für diesen Lack folgt) vergleichen – wenn man den lila „Blickwinkel“ von Paradoxal erwischt, kann ein Vergleich gezogen werden, finde ich.


mit Blitz sieht man das Lila
with flash you can see the purple

Smokin‘ hot ist vereinzelt noch in Geschäften oder im Internet erhältlich.
Ich hab mir eine Reserve zugelegt.

Was ist eure Lieblingsfarbe?

_____


Hello everybody,

I would like to start my blog with my favorite nail polish.

Smokin’ hot.

Smokin’ hot is from the Essie winter collection 2010.

The colour is dark grey, but when you look again, you can see its mixed with pruple.
Some blogs compared the colour to Chanel Paradoxal – if you look at the pruple side of Paradoxal you can see similarities. (Swatches of Paradoxal will follow)




Smokin’ hot is still available in some stores and on the internet.

I already got a back up bottle for my collection…never want to run out of this gorgeous little thing.

What is your favorite colour?


3 comments:

  1. Love your blogs...keep up the good work!

    ReplyDelete
  2. COngrat for your new blog! yeah, keep up with your great work! I'm following you!

    I love dark grey polishes!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...