July 21, 2011

Manhattan Lipgloss and Nai Polish and Essence 50's Girls Reloaded - Haul of the day

Halli Hallo,

ich hoffe euch geht es gut.

Ich habe mal wieder eine Drogerie geplündert, ich hatte es gar nicht geplant, wollte nur Alltagssachen kaufen...leider haben drei neue Aufsteller mir da ein Strich durch die Rechnung gemacht.

Zum einen von Manhattan "Cherry Lips LE" und "Sexy Flexy" und zum anderen hat Essence "50's Girls Reloaded LE" auch endlich Einzug gefunden.

52D, 45K, 54F, 61D
Neben Nagellacke liebe ich auch, Lippenpflege, Lipglosse und Lippenstifte (letzteres trage ich ehre selten, weil ich dann doch ein bißchen zu schüchtern bin farbige Lippen zu tragen).

Meine Ausbeute:

- Cherry lips 45K
- Cherry lips 52D
- Cherry lips 54F
- Cherry lips 61D
- Sexy Plexy Nagellack 95L
- 50's Girls Reloaded I'm sailing Lippenstift


Swatches folgen bald.

Mögt ihr Lippenpflege, Lipgloss oder Lippenstift? Wenn ja, was mögt Ihr am liebsten?

_____


Hello everybody,

I emptied out the drugstore next door...i wasn't planning on buying beauty stuff, well i wasn't until i saw 3 new displays at my drugstore.

Manhattan "Cherry Lips LE" und "Sexy Flexy" and Essence "50's Girls Reloaded LE" (finally)

Besides nail polish, I love lip balm, lipgloss and lipstick (i barely wear lipstick, as most of the time I am too shy to wear out flashy colors).

Today I got:

- Cherry lips 45K
- Cherry lips 52D
- Cherry lips 54F
- Cherry lips 61D
- Sexy Plexy nail polish 95L
- 50's Girls Reloaded I'm sailing lipstick

I am sailing

Be ready for some lip swatches.

Do you like lip balm, lipgloss or lipstick? If so which one do you prefer?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...