July 18, 2011

Nubar - Nubar 2010 over Essie - Limited Addiction

Halli Hallo,

Nachdem ich Essie - Limited Addiction auf meinen Nägel hatte, ist mir mein Nubar 2010 in die Hände gefallen.


Nubar 2010 ist ein wunderschöner Layering Nagellack mit Flakes. Die Farbe ist schwierig zu beschreiben...mir fällt dazu nur eines ein TRAUMHAFT.


Mit welchem Lack würdet Ihr Nubar 2010 kombinieren?

_____


Hello everybody,

After wearing Essie - Limited Addiction, I had my Nubar 2010 in my hands.


Nubar 2010 ist a beautiful layering polish with flake glitter. The color is difficult to describe...the only thing I can think about looking at it, is GORGEOUS.

With which polish would you layer Nubar 2010?

2 comments:

  1. I love Nubar 2010!! it's such a great polish for layering!

    ReplyDelete
  2. I totally agree with you...Nubar 2010 is so beautiful :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...