July 8, 2011

Welcome!

Hallo zusammen,

Ich liebe Nagellack. Ich meine ich LIEBE es wirklich…Nagellack macht mich glücklich.

Ich liebe es Nagellack:

- Zu kaufen
- Zu besitzen
- Aufzutragen
- Zu tragen
- Zu sammeln

Und natürlich rede ich gerne darüber. :)

Mit diesem Blog möchte ich meine Leidenschaft mit euch teilen und ich hoffe natürlich, dass ihr viel Freude daran haben werdet darüber zu lesen.

Ich werde nicht nur über Nagellack schreiben aber vorwiegend.
Seit bereit über alte Nagellacke, neue Nagellacke, erhältliche Nagellacke, nicht mehr erhältliche Nagellacke, teure Nagellacke, günstige Nagellacke  und diversen weitere Beauty Produkte zu lesen.

Also: HERZLICH WILLKOMMEN auf meinem Blog und viel Spass beim lesen.

PS: Bei Fragen oder Anregungen, schreibt mir einfach an little.miss.polish@gmail.com


_____

Hello everybody,

I love nail polish and with saying I love it, I mean it. Nail polish makes me happy.

I love to:

- Buy nail polish
- Own nail polish
- Put on nail polish
- Wear nail polish
- Collect nail polish

And of course I love to talk about nail polish.

With this blog I would like to share my passion with you and I hope you will enjoy reading it.
I won’t only post about nail polish but the majority will be.

Be ready to read about old nail polishes, new nail polishes, nail polish that is available, nail polish that is not available anymore, cheap nail polish, expansive nail polish and some other beauty products.

So: WELCOME to my blog and enjoy reading it.

PS: If you have questions or suggestions, please dont hesitate to contact me at little.miss.polish@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...