August 18, 2011

Essence - You're a gold mine over Dior - Black Ink

Halli hallo,


Natürlich konnte ich mal wieder nicht widerstehen und musste meinen Dior – Black Ink mit layering ausprobieren. 




Und was liegt bei einem dunkel blauen Lack näher als einen Sternen Himmel zu kreieren. Meinen Chanel Illusion d’or habe ich bereits getestet, daher musste der Essence Special Effect Topper – You’re a gold mine dran glauben.


Essence hat eine eigene Kollektion für Layering Lacke, die Special Effect Topper. You’re a gold mine ist ein durchsichtiger Lack mit gold/ silber schimmernden Glitzerteilchen.


Das Auftragen ist gut, schon bei der ersten Schicht werden viel Glitzerteilchen sichtbar. Mit der Trockenzeit bin ich auch sehr zufrieden.


Ich war dennoch etwas enttäuscht vom Endergebnis, ich hätte erwartet, dass You’re a gold mine mehr funkelt und das Licht besser reflektiert. Zudem hätte es mich gefreut, wenn es mehr glitzern und auch sonst mehr golden reflektieren würden und etwas weniger Silber, es heißt ja auch you are a gold mine und nicht you are a gold and silver mine :) 

Wie gefällt euch You’re a gold mine? Welchen Essence Special Effect Topper habt Ihr? 


_____


Hello everybody,
of course I couldn’t resist and had to do some layering with my Dior – Black Ink polish.
Looking at the dark blue polish, I had to think about a beautiful star night. 
As I already tried my Chanel Illusion d’or, I gave my Essence Special Effect Topper – You’re a gold mine a try.


Essence has its own layering polish collection named Essence Special Effect Topper.
You’re a gold mine is a gold/silver glitter polish with a clear base. 




The first layer had already a lot of glitter in it and the drying time was good as well.
I was a little bit disappointed of the result, I though the glitter would reflect the light more and that the glitter would be more gold, I mean the name is you are a gold mine and not you are a gold and silver mine :) 




How do you like you’re a gold mine? which Essence Special Effect Topper do you have? 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...