August 31, 2011

Essie - Glamour Purse (Inspired by Handbags - Fall 2011)


Halli Hallo,

ich hoffe es geht euch gut.

Heute nur ein kurzer Post über meine NOTD. Ich möchte euch meinen zweiten Lack aus der Essie Inspired by Handbags Kollektion zeigen, Glamour Purse.

Glamour Purse ist eine schöne und dezente Schlammfarbe. Als ich Glamour Purse zum ersten Mal gesehen habe, dachte ich er ähnelt ein paar Farben, die ich schon besitze. Im direkten Vergleich ist heller als Particuliere, weniger Lila als Merino Cool und weniger Braun als Hot Coco. Ich werde bei Gelegenheit einen direkten Vergleich von allen Lacken machen.

Glamour Purse ist eine wunderbare Alltagsfarbe.

_____

Hello everybody,

hope you are doing fine.

Today only a short post of my nails of the day.
I wearing Glamour Purse of Essies Inspired by Handbags Collection.

Glamour Purse is a nice mud color. When I saw it the first time, I though it is similar to some colors I already have. In direct comparison I can say Glamour Purse is lighter then Particuliere, less purple then Merino Cool and less brown then Hot Coco. I will make a direct comparison soon.

I think Glamour Purse is a great day color.








2 comments:

  1. I´ve discovered your blog today and I like it!!I follow you :)

    ReplyDelete
  2. @La loca de los esmaltes
    Welcome to my blog...I am happy you like it :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...